środa, 6 sierpnia 2014

Moje włosy ✿


Hejo 

Miałam ogrom pytań na temat moich włosów co i jak, jak obcięłam, w jaki sposób je pielęgnuje i jakich kosmetyków do nich używam. W tej notce odpowiem na najczęstsze pytania jakie mi zadawaliście na temat mojej fryzury :)  Zapraszam

Zaczne od tego że moje włosy z natury są bardzo gęste (przez co mogę mieć tą grzywkę z paru warstw) są również bardzo podatne, nie muszę używać lakierów, żelów, odżywek na objętość,bo bez tego same mi się układają jak przeczesze ręką/szczotką.

JAK O NIE DBAM?

Regularnie je myje (w moim przypadku codziennie), ale to już zależy od daje osoby ja niestety mam taką potrzebę. Ktoś kiedyś pytał jakich używam szamponów odżywek a więc:

1.Timotei Strenght & Shine - bardzo go lubię, ma piękny zapach i po ni włosy są takie świeże :3


 2. Joanna Odżywka rewitalizująca kolor - dodaje go jedynie na końcówki moich włosów ponieważ mam pofarbowane a po nim podchodzą pod popielaty kolor :)
 3.Wella high hair - używam go przed prostowaniem, nie niszczą się i są po nim takie mięciusie :3
 4. Pantene żel w spreju - zwiększa on objętość moich włosów 


JAK MAM OBCIĘTE?

Jak poszłam do fryzjerki  wytłumaczyłam jej żę chce włosy ścięte na styl ''emo/scene'' są one całe pocieniowane w szpic (od przodu jak i zarówno od tyłu), a grzywka jest zrobiona w szpic od czubka głowy i pocieniowana na jeden bok (u mnie na lewą stronę), jednak aby tak komuś pocieniować trzeba ściąć dużą ilość włosów, u mnie nie było z tym problemu ponieważ mam bardzo gęste włosy, więc polecam tą fryzurę z tak bujnymi włosami dla lepszego efektu :)

JAK JE UKŁADAM?

Zazwyczaj nic z nimi nie robię bo jestem zbyt leniwa, ale jeśli mam ochotę by coś z nimi zrobić potrzebne są mi '' grzebień/szczotka, lakier, prostownica''
1. Prostownicą prostuje całe włosy (włącznie z grzywką)
2. Zawijam grzywke (tak jak widać na filmiku zamieszczonym niżej)
3.Zaczynam troszeczkę tapirować włosy najlepiej grzebieniem, jednak ja posiadałam tylko szczotkę.
4. Na koniec dodaje niewielką ilość lakieru by się trochę trzymało

Tyle filozofi o mojej fryzurze :) a tutaj filmik:

Dziękuję za wysłuchanie, liczę na jakieś komentarze :) Do zobaczenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz