piątek, 22 sierpnia 2014

Wakacje, a raczej ich koniec

Cześć, w tej notce chciałam coś powiedzieć o moich wakacjach, dość długo nic nie dodawałam na bloga i trzeba się zmobilizować i coś napisać.|

Ostatnio (08.08) poleciałam do Egiptu z rodzicami, a wróciłam dość niedawno (18.08) wyjazd zaliczam do udanych :) Były tam różne atrakcje, ja jednak zaliczyłam tylko quady, rejs statkiem i nurkowanie na rafach koralowych. Pogoda nam bardzo dopisywała +45', jednak nie była ona aż tak bardzo odczuwalna przez wilgotność która tam panowała. Poznałam tam bardzo fajną osóbkę Kasię tkzw. ''havane'' nagrałyśmy filmik, jednak mój komputer zmienił format iwgl. i się zjebało :c Czy mi się tam podobało? Ogółem wszystko okej.. plaża, słońce, dość dobre jedzenie, ale największym dla mnie tam minusem było nachalność i oszustwo (y)  te Araby tak za tobą latał by coś kupić (Hurgada), w Hotelu chcieli moich rodziców oszukać z wycieczką i innymi rzeczami by zarobić dla sb. 10 dolarów.|
A teraz pododaje trochę zdjęć :)

 Tutaj kolacja w restauracji Beduińskiej
 Wschód słońca


 Z Havaną :D
 quady

 A tutaj już jechaliśmy na wycieczkę statkiem i nurkowanie





 I widoki z samolotu i do domu.



Dodałam trochę mało zdjęć, bo uznałam że były zbyt mało ciekawe :) praktycznie na wszystkich i tak była moja mama XDD
I w ogóle ta wiadomość że za dni 10 już szkoła.. 2 gimnazjum ponoć jest najgorsza, nie wiem zobaczymy :) Moja nastawienie jest dość pozytywne na ten rok szkolny, a jakie jest wasze? :)
Muzyczka jak zawsze na koniec 

Cześć, do zobaczenia w następnej notce! :D

1 komentarz:

  1. Jeju Havanka <3
    Śliczne zdjątka pozdrawiam!
    JM.
    http://jakubmarssh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń